donderdag 9 februari 2017

ondergoed en pyama's

Toen ik vorige week op de site van naaiplezier zat om elastiek te bestellen zag ik dat ze ook heel mooie couponnen hadden. Daar zaten leuke jongenstricots bij. Daar zag ik wel een leuke pyama in voor de jongste zoon. Die heeft hard een stel nieuwe pyama's nodig.

Het witte stofje met de zwarte driehoekjes komt er ook van daan. Ik zag direct het plaatje voor me, een onderbroek, en een wit hemd met zwart afgelockt. Een prachtig patroon uit de ottobre.

Voor de dames ook pyama's, en voor de grootste dame een stel ondergoed.
In tussen kunnen we weer inspiratie opdoen voor het voorjaar!  Wat een mooie stoffen zijn er weer in de winkel!




7 opmerkingen:

  1. Wauw productiewerk!
    Maaruh....wist niet dat jij een zoon hebt....zag alleen maar meidenspul! 😄.
    Vind dat zwart/witte set erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, jij hebt flink had er op zeg! Wat een productie! Zoonlief blij dat je wat voor hem gemaakt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stofjes zeg! Mooie stelletjes. Ze kruipen nu met plezier in bed zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge wat een productie, mooi en zo bruikbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stelletjes heb je gemaakt! Pyjama's en ondergoed: daar gun ik mezelf eigenlijk de tijd niet voor om het te maken... Ik heb altijd meer plannen (en lapjes op voorraad) dan tijd!

    BeantwoordenVerwijderen