vrijdag 2 december 2016

kleur en style advies

Begin van het seizoen had ik me opgegeven voor kleur en stijladvies bij carolien luitjes voor Terdege,

Wat ontzettend leuk dat ik was uitgekozen om mee te doen. Het was echt een gezellige, leerzame dag! Het is zo leuk om te zien wat kleur met je doet!

Met de kleurwaaier ben ik aan de slag gegaan. Dat donkerblauw me goed stond was geen verrassing ;) Maar er waren nog meer kleuren, dus de kleurenwaaier meegenomen naar de stoffenwinkel, en leuk geslaagd. Het rood, is precies de goede kleur uit de waaier. Gecombineerd met een jasje wat ik al heel lang heb, en perfect is voor mijn figuur. Het advies voor jasjes en vestjes was kort met duidelijke taille.

Het blauwe stofje kocht ik afzonderlijk van het truitje, en zag thuis pas dat het zo mooi bij elkaar stond. Nu nog een mooie lange ketting er bij. Wat zouden jullie hier voor panty bij doen?

Het grijze rokje combineerde ik met een gekocht truitje, en wat een mooie kleur blauw is dit toch (ja blauw blijft mijn topkleur in alle varianten)

Het bruin/beige is de enige kleur bruin die ik kan hebben. Het is vooral een heel makkelijke kleur die je overal mee kunt combineren. Deze maakte ik met col, het is aan de binnenkant een heel warm stofje.

Al met al heel simpele rokjes en shirts, maar ben er wel heel blij mee.

Het was echt een leerzame dag bij carolien, je voelt je direct op je gemak bij haar, en veel geleerd.

10 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n kleurenadvies!
    In het begin houd je je eraan! ha ha.
    Maar wat wel leuk is dat je weet dat korte leuker staat als die lange vesten enz.

    Weer lekker veel genaaid!
    Onder blauw een donkerblauwe panty dat komt niet zo hard over.
    Of dezelfde kleur,maar die moet je maar net vinden!Of wat minder denier,dan schijnt het wat door.....

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he ik dacht later antresiet (grijs) is ook mooi!
    Nou kiezen maar wat je zelf het mooiste vind ha ha!
    doei esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg dat je zo'n kleurentest mocht doen! Fijn om te weten wat je wel en niet goed staat. De kleding op de foto's staan je ook stuk voor stuk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh gaaf zo'n kleur en stijladvies! Lijkt me hartstikke leuk te weten wat nu echt goed bij je staat qua kleur en qua stijl.
    Maar vind zo'n advies wel enorm prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daarom had ik me ook opgegeven via terdege, al denk ik dat je het er toch uithaalt, omdat je minder miskopen gaat doen.

      Verwijderen
  5. Leuk zeg, zo'n kleur en stijl advies! En ja, blauw is altijd leuk ;-) Je hebt weer mooie dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor en ik zag je nu ook in de terdege staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Sarina, jaaaa, zag je in de Terdege. Leuke reportage en heel mooie foto's!! En volgens mij deed je het zonder het advies van Carolien al heel goed hoor... (knipoog). Leuke dingen heb je weer gemaakt! Wilde jullie ook goede kerstdagen en een goed, gezond nieuwjaar wensen namens ons allemaal. Groetjes en wie weet weer eens tot ziens, Marian (Salve)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik las het stuk in Terdege, leuk zeg dat je mee mocht doen! Ik vind het zelf ook fijn dat ik het ooit gedaan hebt. idd minder miskopen! Je hebt weer mooie setjes voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen