vrijdag 4 november 2016

cycling lady

Een paar weken terug kocht ik bij de stoffenkraam deze fietsenstof. Hij lag al een poosje te wachten op ideen. Vorige week was ik bij de hemarkt, en kocht voor 1euro! dit shirt. Op het programma van cameo had ik nog een leuke dame op een fiets, en het idee was daar! Het enige was dat het blauw van het shirt en het blauw van de stof niet hetzelfde was, na een rondvraag op ig kreeg ik de tip om een band of iets er tussen te doen. Het werd een losse centuur met strik. Ze is helemaal weg van haar fiets!








voor mezelf een donkerrode jurk, het zelfde model als van vorige post met grote strik, en nu met een grote col. Voor mij is dit het ideale model! 





4 opmerkingen:

  1. Erg leuk je fietsenjurk. En de donkerrode jurk voor jezelf staat je prachtig.Groet en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig setje! De jurk voor jezelf is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen