vrijdag 28 oktober 2016

jurken, rok, shirt

Voor de zondag maakte ik een jurk met een combinatie van my image en ki-ba-doo volwassen. de rok liet ik wat smaller als het orgineel. Op de schouder een grote strik. Deze maakte ik van een heel dikke tricot.

Van suedine maakte ik een jurk met rimpeltjes op bij de hals. Weer de my image, en nu legde ik het patroon een paar centimer van middenvoor af. Het achterpand en de mouwen maakte ik van gewone tricot.

Ik knipte alles in een keer, en met passen en meten kon alles er net uit.




Nog een rok van suedine, model ki-ba-doo. En een shirt, ook my image. Wat ik opleukte met hotfix.





6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kledingstukken weer, leuk dat je telkens met 1 patroon varieert. Hoe doe je dat eigenlijk met die steentjes. Kan je die erop strijken? En verzin jezelf het patroon, leg je het er zelf op? Of gebruik je daar iets voor van de cameo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel. Ik heb ze eerst neergelegd zoals het me mooi leek, en toen met een strijkpapier eroverheen vastgestreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal weer ontzettend mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer ene hobby erbij,hotfix? Geeft het net dat beetje extra,mooi gedaan. Bevalt de suèdine goed? De rest ziet er ook weer keurig uit,maar dat past helemaal bij je. Groet.

    BeantwoordenVerwijderen