donderdag 20 oktober 2016

cameo, set voor mezelf en mislukte jurk

Voor mn verjaardag kreeg ik een cameo. We moesten een beetje aan elkaar wennen, maar nu vinden we elkaar heel aardig! ;)
Wat een fantastische dingen kun je ermee maken, het werkt echt een beetje verslavend!





Het roze shirt vond ik voorop, nog van onze oudste dochter geweest. Samen met een lapje wat ik nog had liggen, en een mooi plaatje met de cameo, en van hotfix wat parels vind ik het een heel leuk jurkje geworden. Het creme shirt en rokje ook van onze oudste geweest, en een lief plaatje erop weer met wat parels.


Op een hema shirt maakte ik een glitterplaat met de cameo en wat hotfix steentjes erbij.
Bekend stofje eronder. De jurk die ik hiervan maakte, de blauwe stof ging soort ladderen, dus de rok eraf geknipt en aan het shirt genaaid


Voor mezelf naaide ik nog een setje. Eigenlijk kocht ik de stof voor de meiden, maar toen ik het mezelf voorhield vond ik het wel heel mooi.


Voor oudste dochter maakte ik nog een jurk. Ik waste de stof en droogde hem in de droogtrommel om al de krimp eruit te halen. Helaas is de ruit helemaal scheef getrokken, nee ik vind m niet mooi, jammer.

5 opmerkingen:

  1. Jij inspireert mij weer helemaal met die mooie cameoplaatjes, kijk er niet gek van op als je iets soortgelijks bij mij tegengaat komen... Wat een leuk set voor jezelf, je hebt het jaliepatroon gebruikt? Leuk, staat heel mooi. Idd staat de scheefgetrokken jurk niet mooi, jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kheb het shirtpatroon uit de my image gebruikt, en zelf een strikband erop gezet. kheb m wel van jou shirt afgekeken😉 die vond ik zo mooi!

      Verwijderen
  2. Wauw! Wat een leuke plaatjes met de cameo gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag,
    Wat een super leuk setje heb je voor jezelf genaaid! Mag ik vragen uit welke my image het shirt komt? Hoe heb je die gave strik gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de nieuwste my image. de strik heb ik er zelf opgenaaid. een lange strook langs de hals beginnen middenvoor en eindigen middenvoor en een stuk overhouden aan allebei de kanten om te strikken

    BeantwoordenVerwijderen