woensdag 7 september 2016

tijger!

Deze prachtige stof zag ik op textielstad. Wie had ooit gedacht dat ik aan een tijgerprint zou gaan? Ik niet in ieder geval. Maar wat een supermooie tricot.

Voor mezelf een peplum top. Ik gebruikte het jurkenpatroon uit de nieuwste my image, en het peplum deel pakte ik uit een oudere burda. Uiteindelijk heb ik er wel 10 cm vanaf gehaald, het werd een beetje te.

Hoewel ik tussendoor erg twijfelde of het wel mijn ding was, ben ik nu toch blij dat ik m afgemaakt heb, zo op een donkerblauw rokje, met donkerblauwe panty voel ik me er prettig in.


Voor de meiden gebruikte ik hetzelfde patroon als uit de vorige post. Bij het grootste jurkje voegde ik aan de voorkant een kraagje toe, en bij de mouwen een biesje van de gewerkte stof





6 opmerkingen:

  1. Het staat je heel erg goed! En bedankt voor de link naar het patroon in je vorige post. Ik had vorige keer niet gezien niet gezien dat het een link was, maar wat een super leuk patroon! Hier voor oudste dochter ook perfect en door de grote matenrange heel lang te gebruiken! Ik zet hem op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de vaart erin zeg! Ik vind de peplumtop echt heel mooi staan, ook een mooie stof. Je smaak verandert op den duur toch met de mode mee he. Leuk dat jullie nu alledrie iets van dezelfde stof hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stof en helemaal leuk dat het in donkerblauw is.
    Goed geslaagd weer!!!
    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn laatste blog.
    Mooie kleding is altijd welkom leuk hoor!!
    Groetjes,
    Nelleke
    (https://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hip en toch a la Sarina. Het staat je erg mooi, leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooi setje is dat zeg. Mooie snit die peplum! Ik ben ook niet van de dierenprints, maar zo met dat donkerblauwe rokje en panty vind ik het een heel mooi setje.

    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen