woensdag 6 juli 2016

maxi jurk

De gele jurk beviel zo goed. In gedachten zag in een lichte maxi jurk met bloemen. Dat leek me erg leuk. Weer eens heel iets anders als wat ik tot nu toe maakte.

Meestal heb je iets in je hoofd en is nergens stof te koop zoals je het wilt hebben.
Ik kwam bij de stoffenkraam. En daar hadden ze een prachtige stof net het wit eraf met mooie bloemen. Precies wat ik in mijn hoofd had! Wat een mazzel en een prima prijs. Ik kocht 4 meter, en dacht dan heb ik zowieso genoeg. En dat was zo.( nog een meter over, dus daar kunnen we vast nog een keer iets moois van maken.)
Ik nam weer het model uit de knip en nu met de v hals. En dan met de wijde rok, maar maakte daar toch weer een a lijn van. Dat vond ik toch mooier.
Ik voerde de jurk, maar dan tot de knie. Bij gekochte lange rokken zie je ook vaak maar een voering tot de knie. Omdat de stof vrij dun is zie je het wel, maar volgens mij kan het wel.

Bij de steps kocht ik het mooie jasje (de jurk was toen nog een lap stof). Het setje bij elkaar zo vind ik echt heel mooi geworden, helemaal naar m n zin.


Het is bijna vakantie, dus het zal een poosje stil worden op mijn blog.
Jullie ook allemaal een fijne vakantie gewenst.

groeten sarina



3 opmerkingen:

  1. MOOI!!! En een heel fijne vakantie toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige jurk! Hij staat je zo leuk! Jullie ook een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! En wat een toeval dat je precies de goede kleur van het jasje vond. Succes met al je kids aan boord,en genieten van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen