woensdag 4 mei 2016

jumpsuit jurk

Hoe zullen we het noemen. Ik denk een jumpsuitjurk (schrijf ik het goed?)

In de nieuwste ottobre stond een mooi model jumpsuit. Ik had nog een mooi stofje liggen wat er wel bij paste en het was een beetje wat stoerder. Ik tekende in plaats van het broekje een rokje er aan.
Het is een fantastisch speeljurkje, wat niet in de weg zit met spelen. (dat hebben we vanmiddag getest, met het prachtige weer naar de speeltuin geweest met water speelplaats! De foto's zijn genomen op de heenweg haha! Op de terug weg wat het een beetje viezer! Maar wat hebben ze plezier gehad)

niet echt het model wat ik normaal uit kies, maar het staat haar wel echt heel leuk



3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! En echt heerlijk speeltuin weertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet je uit je comfortzone stappen. Super leuk en handig modelletje. Fijn dat jullie van het mooie weer hebben genoten. En de wasmachine is geduldig,dus een vuile jurk is niet erg toch. groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slim idee om er zo een jurkje van te maken! Daar zal ze vast heerlijk in spelen!

    BeantwoordenVerwijderen