vrijdag 11 maart 2016

zondagse jurkjes meiden

In de kerstvakantie of daar voor misschien al kocht ik deze prachtige offwhite stof.
Een heel stevige stof met een soort bloemmotief er in geweven in dezelfde kleur.

In de ottobre van deze winter stond een prachtige jurk. Eerst dacht ik dat 92 te groot ging zijn voor onze jongste maar de maat is prima alleen misschien net te kort.



Ook voor onze oudste dochter kon ik de grootste maat maken en die zit helemaal prima.
Voor erop een vest wat ik vorig jaar in de uitverkoop kocht. Maar bij warm weer ook heel leuk zonder vest.



Bij de h en m vond ik leuke schoentjes voor allebei. (ja hakjes! Ik hoef denk ik niet te vertellen hoe blij ze was!)


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige jurkjes! Hier is ook een kleine meid erg bij met de hakschoentjes van H en M :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie jurkjes. Zo schattig. En ja die schoentjes maken het wel af natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen