woensdag 16 maart 2016

xenia elodie

Toen ik de stof uit de vorige post op internet aan oudste dochter liet zien, zag ze dit stofje ernaast staan. Die wil ik mam, die vind ik mooi.

Ook een stenzo stof. De kleuren zijn prachtig. Voor jongste dochter maakte ik er een xenia elodie van.
Voor oudste dochter wordt het een halima elodi.
T is een tijd geleden dat ik dit patroon gebruikte. Voor jongste dochter nog een beetje aan de ruime kant, maar dan kan ze er wel heel de zomer mee doen.
In het mint groen kocht ik al een legging en wil kijken voor een mintgroen shirtje eronder.
Ze is helemaal wijs met haar jurk

is mooi hurk staat ze op middelste foto te vertellen!

6 opmerkingen:

  1. Leuke combi van patronen en de stof erbij maakt het een plaatje van een jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sarina,
    Wat een mooie jurken maak je voor je dochters!!
    Geweldige modellen, en dan die mollige beentjes er onder van je jongste dochter, heerlijk....

    Ik volg je blog intensief, en ik naai zelf ook veel, voor me dochter 5 jaar, en mezelf. ....succes nog,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, vrolijke jurk heb je voor je dochter gemaakt. Leuk model, hier kan ze lekker mee zwieren.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig,zo'n fleurige jurk!
    Mijn tijd is voorbij van kleine jurkjes naaien!!
    Geniet er maar van!!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bedrijvigheid bij jou! Mooie dingen heb je weer gemaakt. Die pittige kleurtjes staan je jongste dochter goed!

    BeantwoordenVerwijderen