donderdag 11 februari 2016

spijkerjasje gepimpt

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties een paar posten terug. De inspiratie is geloof ik weer terug gekeerd!

Voor jongste dochter kocht ik in de uitverkoop een mooi donker spijkerjasje gepimt met heel veel kraaltjes op de kraag en borstzakje. Ontzettend leuk.
Voor oudste dochter was die er niet meer.
Ik kocht bij c en a een spijkerjasje wat qua maat prima zat. Maar dat lichteblauw staat haar niet zo mooi, ze werd er erg bleek van. En ik vond m te lang om op een jurk te dragen.

Ik tornde de onderste band helemaal los. Knipte er toen 8 cm af, en naaide de band er weer op. Ik kon precies de goede kleur garen vinden en nu zie je daar helemaal niets van.
Toen deed ik m met nog wat anders in een verfbad, in jeanskleur. en daarna pimpte ik m met steentjes en kralen.
Er zitten soort pinnentjes aan die duw je door de stof en aan de achterkant vouw je ze om.

Het is nu echt een heel ander jasje om te zien! Ben hier erg blij mee. En uiteindelijk was ik nu net zoveel kwijt als dat het jasje van jonste dochter koste.







5 opmerkingen:

  1. Kijk hoe slim is dat! Heel handig opgelost. En het perfecte spijkerjasje. Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan met het jasje, ziet er nu echt heel leuk uit, ook leuk dat de zusjes nu hetzelfde hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal best een heel werk geweest zijn, maar het resultaat is wel echt heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee viel mee goed half uur was de band eraf en er weer op

      Verwijderen