maandag 5 oktober 2015

Op de foto

afgelopen zaterdag gingen we op de foto als gezin.
Zelf vind ik het dan het mooist dat het een beetje matcht met elkaar.
Nu hadden de meiden niet echt iets wat bij elkaar paste.
Bij de stoffenkraam kocht ik een prachtige dikke zalmroze tricot.Voor een legging erbij zochten we naar een tricot in zalmroze en was er deze die iets donkerder is, met een klein glimmertje erin.
thuis hield ik het bij elkaar, en ik vroeg me af of het wel iets was bij elkaar, in de winkel leek het mooi, thuis leek het een ratjetoe te worden.
Toen dacht ik, als de kleur op de jurk terug komt, dan kan het altijd. Zo werd de grote strik 'geboren'

nog een haarbandje van een restje en het setje was compleet.


hoe dom kun je wezen! Er hing een klein haaltje aan de stof, wat ik niet weg kon stoppen, dus ik knipte het af.
Toen knipte ik een gat ik de jurk! (niet zo heel groot gelukkig maar toch wel heel zichtbaar, en zo kwam er nog een strik op de jurk!
Ik ben vergeten foto's te maken toen oudste dochter m aanhad. Deze kleur staat haar prachtig!
We vonden een haarband ik precies de goede kleur met twee grote bloemen. een lichte en iets donkerder zalmroze
ze vond de jurk zelf erg mooi, dus dat vond ik wel heel leuk!

Het enige nadeel van de stof is dat er heel snel haaltjes aan komen, na een dag heb ik er al een stuk of 5 af moeten knippen.
ik heb nog zo'n lap liggen in een andere kleur, maar voor school is het niet zo'n goed idee misschien maak ik er dan maar wat voor mezelf van


groetjes sarina

4 opmerkingen:

  1. Wat een pech van dat gat, maar je hebt het leuk opgelost. Heel mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer handig aangepast/opgelost! Schattige jurkjes zeg,en de foto is vast en zeker prachtig geworden. Lastig die haaltjes,ik heb er ook mee te maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest effe bijlezen bij je ;-)
    Wat wordt je meisje groot joh! Wat een dotje he!
    En die jurk.. .echt een plaatje.
    Altijd leuk matchend op de foto, sowieso waardevolle plaatjes die gezinsfoto's
    Liefs,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig jurkje!! Balen hè als je dan een foutje maakt, je hebt het goed opgelost! Grappig, wij hebben ook pas een fotoshoot gedaan. Ik ben benieuwd naar jullie foto's... Even mailen ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen