vrijdag 11 september 2015

rokken

de vakantie is weer voorbij. Wat was het heerlijk een paar weken rust! Nu draait alles weer normaal.
van de week weer achter de naaimachine gekropen. 
Ik kocht een flinke lap tricot bij de stoffenkraam voor een overslag jurk (uit de nieuwst knip)
ik had al een patroon uitgeraderd van de knopenrok uit knip juli, en in de nieuwst knip stond nog een leuke rok. deze alledrie op de stof gelegd en dat paste precies.

De rokken maakte ik deze week. Wat een leuke modellen allebei. Misschien dat ik het achterpand van de knopenrok iets wijder doe de volgende keer, ik hou er niet zo van als het te strak zit.
de andere rok hoefde ik niets aan te veranderen, zat gelijk goed


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie rokken! Die knopenrok staat ook nog op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei erg mooi. De knopenrok snap ik nog steeds niet, maar dat geft niet, De andere rok ws in de laatste Knip?
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk joh! Die knopenrok staat je ook erg mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat heb je een mooie rokken voor jezelf gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en wat snel gemaakt! hi hi heb je je niet voor niets gehaast maandag ;) Ik zie het strakke achterpand niet maar dat zal jij waarschijnlijk zelf vinden. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die knopenrok is mijn favoriet! Staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik vind de knopenrok echt prachtig! Je zal vast van beide veel plezier hebben.

    BeantwoordenVerwijderen