dinsdag 21 april 2015

twee jurken en een rok

Deze jurk maakte ik al een poos terug, maar nog niet op de foto gezet.
Het idee van de strik zag ik op internet en vond ik erg leuk.
Het patroon komt uit sue en blue 2008 volgens mij.
Ik maakte m al eerder toen ze nog klein was. Het nadeel van dit patroon is de gekruiste banden op de rug. Dat moet je echt passen voor ze goed zitten (zeg maar drie keer overdoen)


De stof van de strik kocht ik een poos terug op de markt in terneuzen.
Het was dure stof dus heb heel zuinig gedaan! Als het goed is kan er nog een jurkje voor de jongste uit

Ik maakte nog een knalroze jurk. Dit model maakte ik eerder in het donkerblauw.
Ze draagt t graag.
Bij zeeman kocht ik een ontzettend leuk jasje. Zo heeft ze weer een leuk setje bij elkaar



Voor mezelf naaide ik een rok
Het patroon komt uit de nieuwste knipmode.
De stof kocht ik bij singer in gorinchem.
Het is offwhite met een werkje. 




groeten sarina



6 opmerkingen:

  1. Je hebt de smaak weer te pakken zeg!
    Echt heel mooi gelukt allemaal!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi weer en jou lapjes komen overal vandaan.
    Dat is dan weer een voordeel van jullie leven! Leuke bijkomstigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie dingen weer! Ook het setje wat jij aan hebt is gaaf! Simpel model rok maar wel heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer vrolijk en zomers uit! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt niet stil gezeten! Leuk allemaal.

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen