dinsdag 7 april 2015

tja

Soms koop je een stof. Gewoon omdat je de kleuren mooi vind, maar weet je gewoonweg niet wat het ooit moet worden.
Dan koop je via mp een jurk die je mooi vind, en daar ziet een jasje bij wat je niet mooi vind en je dochter juist wel! ( En eerlijk is eerlijk het staat haar goed)
En dan blijkt dat stofje waarvan je gewoon niet wist wat het zou worden precies de kleur van het jasje te zijn.
Dan ga je een patroon uitzoeken. in dit geval wilde ik dat het bovenlijfje niet onder het jasje uit zou komen (wat een inschattingsfout bleek te zijn, het had veel mooier geweest als het bovenlijfje langer was geweest omdat ze ouder wordt)
Toen werd samen met dochterlief besloten om het streepje van het lijfje in de lengte te nemen en van de rok in de breedte (dacht dat dat heel leuk zou zijn)

En nu is het af, en als ik heel eerlijk mag zijn ( ik vind m echt niet mooi!) Maar omdat ik alles wat onder het naaimachine vandaan rolt er op zet, komt deze er ook op
En 1 keer raden (juist dochterlief vind m prachtig! Nou dan is het goed!)

kijk wie er om het hoekje kijkt! Dat zie ik nu pas!


4 opmerkingen:

  1. Jammer is dat altijd he! Maar misschien moet je er even een echte zomerjurk in zien. Hij lijkt op de foto een beetje lang, maar dat kan ook komen omdat de foto iets van bovenaf genomen is. Maar soms is het al heel anders als je er maar een cm vanaf haalt. en dan blote beentjes en een legging er onder. Kan het echt nog wel heel leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. balen is dat he, je hebt er toch een hoop tijd ingestopt. En als het voor je het dan net niet is...
    Ah dat moppie joh.. Lekker kroelkind ;-)

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat het niet helemaal je stijl is, maar ook dat je dochter hem wel mooi vindt. Voor zonnig weer is het toch wel een leuke jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap je wel hoor, soms valt het gewoon tegen en dat is balen! Ach, kindlief vind hem mooi, dat is toch heel belangrijk ;-).

    BeantwoordenVerwijderen