maandag 13 april 2015

een jurk waar ik heel blij van werd!

Van deze jurk werd ik heel blij! Soms heb je dat. Ik krijg ook echt energie van zelf kleding maken (wel als het lukt natuurlijk;))
Van deze stof kocht ik extra omdat ik m zo mooi vond.
Het model komt uit burda dec. en ik voegde zelf de rimpels in het bovenvoorpand toe en de kapmouwtjes. In plaats van plooien deed ik rimpels.
Van een gekochte jurk van vorig seizoen die ze niet meer paste had ik dit mooie riempje nog liggen.
De kleur is precies goed. En kijk eens hoe leuk het jasje uit de vorige post hierbij is
het setje staat haar zo leuk





8 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk, mooie jurk. Je gebruikte hem ook bij de jas toch deze stof?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat klopt. ik kocht bewust extra al voor een jurk

      Verwijderen
  2. dit is een jurk die elk meisje wil dragen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is inderdaad erg leuk! Heerlijk die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! Echt een zomerse vrolijke jurk!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen