dinsdag 31 maart 2015

passenger coat

 Voor mijn oudste dochter naaide ik een zomerjas.
Ik liet haar het model zien op internet en vroeg of ze het mooi vond en welke kleur ze dan wilde
ROZE mama knalroze!
De jas is afgewerkt met pipingband in een ruitje, wat ik zelf heel mooi vind bij je jas
Wat een prachtig model toch. Ik heb er wel wat aan veranderd, in plaats van een dubbele sluiting een enkele. Het bovenpand heb ik korter gemaakt, en het onderpand langer. We zijn allebei dik tevreden met de jas!











groeten sarina






10 opmerkingen:

  1. Grappig, hier ook net een jas klaar. Prachtige jas maakte je voor je dochter! geniet maar van het knalroze, voordat je het weet is het over. Leuke voering ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had voor Bridget ook het bovenlijf korter gemaakt en het onderpand langer.

    Het is een pláátje van een jas geworden. Schitterend die knalroze kleur. Zal ze met veel plezier dragen.

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige jas, hij ziet er ook erg netjes afgewerkt uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie jas!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer snel voor elkaar. Echt een toppertje geworden! Alles past zo goed bij elkaar,en mooi model! Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow! Super joh, echt heel mooi geworden.
    Heerlijk dat knal roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt! Hij zit haar als gegoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die is prachtig! Een heerlijke kleur hoor, dat knalroze. En zoals we van jouw gewend zijn, tot in de detail mooi afgewerkt! Hier gaat ze veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt fantastisch!! Enne.. Je mooie label pronkt er ook aan, super!

    BeantwoordenVerwijderen