dinsdag 17 maart 2015

eigen merkje

Lang geleden toen onze oudste dochter baby was naaide ik weleens wat voor haar. Toen leek het me leuk om een eigen label te hebben. Ik wist ook al wat Suzy. Maar toen wist ik nog niet zo goed waar ik zulke labels kon laten maken.
Toen kwam college style met kinderkleding en suzy als merk. Toen vond ik dat het niet meer kon voor mezelf. Nu verkopen zij geen kinderkleding meer, dus dacht ik, dan kan ik nu mijn plan realiseren.
En wat is dat leuk om een eigen label te hebben! Ik bestelde m bij cottontrend. Bij Girlsfever bestelde ik merkknoopjes om het af te maken.







groeten sarina

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Ik heb er ook al vaak naar gekeken, maar nog nooit gedaan. Dit ziet er in elk geval super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! En natuurlijk in het roze/fuchsia. Mooi net als je hangertjes..of knoopjes.Nu ziet je genaaide kleding er nog 'echter' uit.Hier ook een eigen merk...maar ik vergeet ze nog al eens.Ben benieuwd naar je jas trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo’n mooi merkje en knoopje geeft je eigen gemaakte kleding iets extra’s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie labels, zowel de uitvoering als de naam! En de knoopjes zijn ook mooi, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, een eigen label! Dat maakt het nog mooier, allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Past ook perfect bij de prachtige kleding die je altijd maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg, dat geeft je kleding een persoonlijke touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt leuk, die knoopjes en dat merkje is ook supergaaf!! Dat maakt het naaien nóg leuker hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blogje! ik bezoek en volg blogjes die dezelfde hobby,s als ik delen
    ik ben niet elke dag blog actief, maar lees wel de blogjes en probeer een
    reactie achter te laten, zijn veel leuke blogjes op internet, die de moeite
    waard zijn...ik kijk op om weer terug te komen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen