donderdag 29 januari 2015

gordijnen

De week na de vakantie hebben we de kamer behangen. (wat een rommel toch altijd weer) maar het is erg mooi geworden. De oude gordijnen waren aan vervanging toe. Dus dacht ik dan maak ik zelf wel nieuwe. (en nooit meer denk ik!) wat heb ik me daar op verkeken. Er komt zoveel denkwerk aan te pas, en daar ben ik nou net niet heel handig in, maar goed het hangt en uiteindelijk toch best naar m'n zin,

Het nieuwe behang. En wat sfeerplaatjes



We deden ook de kamer van de jongens, ook dat is weer helemaal opgeknapt en netjes. De gordijnen pasten er gelukkig bij, dus daar hoefde niets anders voor te komen

Ook ben ik aan het haken gegaan. Bij haar zag ik een mooi patroon met bloemen, en ben daar aan begonnen. Een heel leuk werkje. Het is de bedoeling dat het kussen hoezen worden voor op de bank


bootjes behang op de kamer van de jongens.
vouwgordijen en overgordijnen in de kamer (5 ramen)
En het haakwerkje





7 opmerkingen:

  1. Wat ziet je kamer er gezellig uit! Hele warme kleuren zo te zien. Wat een werk altijd hè, maar het resultaat is heel leuk. En met gordijnen naaien heb je van die onhandig grote lappen op je tafel liggen, maar 't scheelt wel veel geld vind ik. En lekker aan het haken, leuk dat je het patroon gebruikt! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het mag dan een akelig werk geweest zijn maar het ziet er weer netjes uit hoor! En wat toepasselijk het behang bij de jongens! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, dan hebben jullie erg hard gewerkt zeg! Heerlijk als alles dan weer klaar is he! Mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't ziet er erg mooi en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi geworden, leuk dat behang met scheepjes. Moet er binnenkort zelf ook weer aan beginnen om gordijnen te naaien. Altijd weer duimen dat het goed gaat, vind het een zware klus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is gordijnen naaien ook al geen hobby :(
    Maar ja, de portemonnee wil ook wat enne... aan het eind weer trots op jezelf dat het toch gelukt is.
    De woonkamer op jullie schip is weer helemaal gezellig geworden (zo knus altijd, die kleinere ramen op een schip) en ook de kamer van de boys is weer opgefrist!

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen