dinsdag 2 december 2014

kanten jurkjes

Voor drie zusjes maakte ik van het  kant uit de vorige post jurkjes.
voor onder het kant gebruikte ik een gewone katoen.
Je ziet het niet goed op de foto, het bandje van de jurk is fluweel, dat maakt het een beetje winterser en wat feestelijker vind ik zelf
Het patroon voor de kleinste twee komt uit ottobre laatste van 2013,
de grote meisjes jurk komt uit de nieuwe burda. Ik was direct weg van dit model en daar ga ik er  vast meer van maken!



groeten sarina

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige jurkjes, helemaal jouw stijl, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een romantische jurkjes! En wat is het Ikea kant voor veel doeleinde te gebruiken. Heel mooi gemaakt weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige jurkjes. Ik vind die versie met de plooitjes en opgestikt band zo mooi. Daar zullen de drie zusjes wel heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk, mooi zo jullie drie meiden in hetzelfde. Wat ga je er overheen dragen of iets onder de jurkjes??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is niet voor mijn eigen meiden, maar voor drie nichtjes
      ik weet niet wat ze erop gaan dragen

      Verwijderen
    2. Sorry, heb het weer veel te snel gelezen...

      Verwijderen
  5. Leuk geworden zeg! Weer drie jurken af... Dan moet je vast je voorraad lapjes weer snel aanvullen ;)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, brocant! Leuk idee om het kant voor de jurkjes te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen