donderdag 11 december 2014

fietsenjurk

Bij singer zag ik een stof met fietsen en was direct verkocht.
Hier zag ik een leuk jurkje in voor onze kleinste meid.
Het roze jurkje wat ik een poos terug maakte is aan de kleine kant geworden. Dat model staat haar erg leuk, dus besloot ik weer dat model met de plooitjes te maken.

Ik deed er een kraagje bij en had nog offwhite lint liggen wat er prima bijpaste.





Zomaar onverwacht kon ik even de wal op naar de winkels. Daar kocht ik babyschoenen, zo schattig!
En ze blijven aan. Dat wil heel wat zeggen, want meestal heeft ze ze met een halve minuut al uitgetrokken!


groetjes sarina
en iedereen alvast een fijne kerstvakantie toegewenst
(klinkt nog wat ver, maar is het toch zo!)

11 opmerkingen:

  1. Leuke stof! dit modelletje is ook een van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief jurkje en die schoentjes!!!!
    Voor jullie ook hele goede dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt aardig wat jurken gemaakt! Ze zien er allemaal weer mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent weer lekker aan het naaien zeg! Schattig jurkje, en die schoentjes ook heel erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi jurkje weer! Die stof is idd gaaf, ik had hem een tijdje geleden al gepind. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief, dat jurkje.

    Jullie ooj een gezegend kerst en een fijne vakantie alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuke stof! Mooi jurkje weer!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het stofje kende ik; leuk om er een jurkje mee te zien!
    Je dametje zal er mooi mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n leuke jurk! Volgens mij heb jij altijd inspiratie! En die schoentjes dan, te schattig gewoon. Begint ze al te lopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee ze loopt nog niet, maar kvond ze zo leuk!

      Verwijderen