vrijdag 3 oktober 2014

doorknoopjurk

In de knipmode van augustus dit jaar stond een leuke doorknoopjurk. Daar zag ik wel wat in voor mezelf. Maar de rok van de jurk is vrij wijd, en ik weet niet of dat nog zo leuk staat, dus ging ik op zoek naar iets wat dan wel zou staan. Toen kwam ik in een oude knipmode een jurk tegen waarvan ik de rok heel mooi vond. Dus die twee maar bij elkaar gedaan.
de stof is een donkerblauwe strechkatoen.

links nog een beetje zomers gecombineerd en rechts wat winterser

het jurkje is zonder iets wel een beetje kaal. helemaal links: het bovenstuk van het
bovenste plaatje en het rokdeel van het onderste plaatje



groetjes sarina

4 opmerkingen:

  1. Mooie jurk,echt iets voor jou. En een mix van twee modellen...je bent toch zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem met die sjaal wel heel leuk staan, dat breekt wel hoor.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, jij hebt heel wat knoopjes aan moeten zetten ;-). Hij lijkt me heerlijk om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie jurk! Lijkt me ook altijd nog wel wat, maar op de een of andere manier ben ik bang dat het niet staat. Bij jou in ieder geval wel. Creatief gedaan met 2 patronen.

    BeantwoordenVerwijderen