vrijdag 10 oktober 2014

babyjurkje met pliseplooien

In het zelfde winkeltje als van de roze jurk een paar posten geleden, zag ik nog een heel mooi jurkje.
Op internet weer de foto opgezocht want het was een beetje weggezakt hoe het er ook alweer precies uitzag. ;)
Dit roze stofje kreeg ik ook. Het bovenstukje is van de zelfde jurk als de vorige post, die zit netjes.
De rok is volledige stofbreedte en dan helemaal in plooien gestreken. Met een satijnlintje afgewerkt.

En dit roze staat haar zo mooi!



dit is het jurkje wat ik zag in de winkel van tertine et chocolat.
die plooitjes vond ik gelijk zo mooi! Zelf vind ik een ander kleur bandje niet zo
omdat je dan gelijk zit met wat je erbij draagt (vind ik dan)



Fijn weekend allemaal
groetjes sarina

11 opmerkingen:

  1. In één woord.........schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig jurkje! En vooral heel knap dat je dit je dochter aan durft te doen. Bij mij zaten er bij de kinderen binnen een dag altijd al vlekken van eten en kruipen in de kleding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer prachtig gemaakt, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap na gemaakt! Hoe kan je het! Staat je dochter zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje zeg, kan zo uit de winkel komen. En die dure jurkjes zijn ze toch niet waard, met al dat geknoei enzo, dus al dapper dat je er zoveel werk van gemaakt, hebt. Past precies bij jullie, denk ik....
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vond het echt een geweldig werkje, misschien omdat ik dit nog niet eerder deed? En oudste dochter vond m zo mooi, ze wilde er ook wel een, dus wie weet!

      Verwijderen
  6. Geweldig! Dat roze staat erg lief bij haar! En dat bandje in d'r haar, wat een moppie zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi joh, blijven de plooien er na het wassen ook zo mooi inzitten? Het staat ze wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb m nog niet gewassen dus dat weet ik nog niet. Wel worden de plooien tijdens het dragen minder zichtbaar

      Verwijderen
  8. leuke blog, ik vondt u via andere blogger..zal zeker volgen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen