woensdag 9 juli 2014

witte jurk

Voor suzanne kocht ik ook een witte broderiestof. Niet precies dezelfde, deze vind ik zelf nog mooier. Hij valt wat soepeler en voor deze jurk was dat wel heel fijn.

Het model maakte ik al eerder, maar nu voegde ik een kraagje toe van een andere jurk.



Aan de onderrok zette ik nog een randje van kant. Dat zie je niet als ze m draagt maar ik vond het toch leuk om het eraan te doen.

Ze heeft de jurk al twee dagen aangehad en ze is er helemaal blij mee!


Zo ik heb de foto's maar even zo gedaan, dat gaat veel sneller met kleiner maken. We hebben mobiel internet en dat weigert nogal eens of je doet een uur over een foto verkleinen!

groetjes sarina


5 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden. Staat haar echt lief dat wit! En zo leuk met die grote strik achterop!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje en zo jou stijl! Mooie foto collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de stof zo soepel valt!
    Leuke foto-impressie ook.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen