vrijdag 11 juli 2014

Geel!!!

We hadden zin in geel








Bij de stoffenkraam kocht ik een gele boerenbont en een stenzo tricot in dezelfde kleur erbij. Het witte tricot had ik nog liggen
Een paar jaar geleden had ze een gekochte jurk met vestje wat haar erg leuk stond.
Nu kocht ik pas de nieuwe kinderburda, en daar stond precies zo'n jurk in!
voor erbij maakte ik het vestje na, maar wat viel dat tegen! Er is heel wat tijd in gaan zitten om dat netjes te krijgen.Ik knipte strikbanden aan, maar te kort, ik kreeg ze niet in een knoopje. Nu heb ik ze naar binnen geslagen en vastgezet, en met een knoop laten sluiten.

 Dchter lief is heel blij met haar nieuwe setje, ze wilde het gelijk aanhouden!


Fijn weekend

groetjes sarina


13 opmerkingen:

  1. Oh wat staat ze dat leuk!! Wel eens leuk he om een heel andere kleur te gebruiken. Het witte jurkje uit je vorige post is trouwens ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat kan ik geloven, het staat haar heel mooie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer es wat anders, maar heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden zeg, met die gele balletjes-stof!
    Jammer dat het vestje wat moeizaam naaide, maar daar is niets van te zien hoor!
    Het model van het jurkje is ook leuk, apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het vestje heb je hoe dan ook weer heel netjes gekregen.Wat een leuk fris zonnig setje.Is wel heel anders als we normaal van je zien,maar erg mooi weer.Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt super mooi!! Ik hou van geel! Zo zonnig. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi blogje ik vondt u via andere bloggers...ik zal zeker meer bezoeken en lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat origineel zeg, heel mooi! Echt lekker zomers! Jij hebt je turboknop weer gevonden ;-), heerlijk he als het naaien weer goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat haar echt leuk dat geel!
    Hannah draagt haar gele setje ook erg graag.
    Leuk is dat dan he, als ze het met plezier dragen.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Staat haar echt heel leuk!
    Hannah draag haar gele setje ook erg graag.
    Leuk is dat he, als ze het met plezier dragen!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kleur! En die jurk is ook heel gaaf! Het vestje ziet er netjes uit! Super leuk en zonnig setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bedankt voor jullie leuke reacties! groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen