woensdag 14 mei 2014

xenia elodie

Deze stof kocht ik gelijk met de stof voor haar jas. die vlinders in deze kleuren, dat zijn echt haar lievelings kleuren, vooral paars en roze!
Hier zag ik weer een mooie elodie versie in, met halima.
Maar ik kwam pas weer de xenia bovenstuk met banden tegen, ik dacht dat is weer eens iets anders als dat ze steeds heeft.

Wat ben ik blij dat ik deze gemaakt heb, dit bovenstukje staat haar ook heel erg mooi.
Nu draagt ze het met vestje erover, en bij warm weer kan het zo.

Ze is wel ongelofelijk gegroeid de laatste tijd. Ik maakt nu een 110/116, lengte 116, en kijk eens hoe kort dat het valt! De breedte zit als gegoten.

Het kantje is het zelfde als van de vorige jurk, en het lint had ik nog liggen. Er op nog een strikje van het zelfde lint genaaid.
Ik vind het altijd leuk om een jurk met kleine details af te maken










groetjes sarina

13 opmerkingen:

  1. Supergaaf! Dit stofje zou Leah ook te gek vinden! Mooi het bovenstukje van xenia, echt zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi!!! Ik ga deze combinatie ook maar eens maken. Heb beide patronenen ook liggen, maar ik vind het bovenstuk van de elodie minder mooi. De stof vind ik het einde.... Een hele mooie zomerse jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Hij staat haar echt super netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig stofje! Het staat haar heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, mooie kleurtjes. En soms groeien ze opeens hard, wat zijn ze dan al weer groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel er mooi! Ja, ik houd er ook erg van om iets af te maken met kleine details.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie zomerjurk! En het band loopt zo netjes door achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief jurkje! Met een echte zwierrok! Wat wil een meisje nog meer? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee dit bovenlijfje op de elodie! Het staat haar heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie zomerse jurk! Ik vind het zelf ook een pracht combi van patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie jurk!!
    Mag ik vragen waar je deze stof gekocht hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de stof kocht ik bij fels singer in gorichem

      Verwijderen