woensdag 7 mei 2014

slofjes

Een tijdje terug kocht ik voor nadine een paar slofjes. Ze blijven over het algemeen beter zitten dan sokjes en het staat leuk onder leggings.
Maar nu raakte ik er op koningsdag op de markt een kwijt, en niet meer te vinden natuurlijk.
Toen ik het slofje eens goed bekeek dacht ik, dat moet toch niet zo heel moeilijk wezen om te maken.
Dus het patroon van de slofjes van pas er op gelegd, en een beetje veranderd, en het is gelukt. Wat een leuk priegelwerkje was dit!
Bijkomend voordeel, ik kon ze nu precies op maat maken op haar voetjes.



Links het originele gekochte slofje

8 opmerkingen:

  1. wat mooi zeg met dat bandje en gehaakte bloemetje. super lief. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige slofjes! Mooi gemaakt! Ook die gekochte is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allerschattigst! Wel jammer dat ze er ééntje kwijt is maar zo is het weer helemaal opgelost.
    Ik ben bezig geweest met 'de rok' maar heb hem halverwege weg gegooid. Ik had dun, soepel linnen gebruikt maar waarschijnlijk toch te zwaar voor die voorflap. Het hing als een zak voor m'n buik. Nu ga ik wat anders proberen.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor het effect dat tie mooi hangt zeg maar kun je het beste een stof nemen die staat zoals een memory of taft ik denk dat tie daar mee het mooist valt

      Verwijderen
  4. Wat goed van jou! Ze zijn schattig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige slofjes! Nu maar hopen dat ze deze niet kwijtraakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief zo met dat gehaakte bloemetje erop!

    BeantwoordenVerwijderen