woensdag 28 mei 2014

rokje voor mezelf

Ik maakte nog een rokje voor mezelf.
De stof lag er al heel lang. Deze kocht ik twee jaar geleden op een verkoping van de kerk.
Het is een orginel anna van toor stof is me verteld. Het is ook een heel mooie kwaliteit strech katoen.
het model heeft aan de voorkant een paar plooien en aan de achterkant gewoon helemaal glad.
Gewoon een simpel rokje dus, maar ik ben er erg blij mee.

de colsjaal maakte ik erbij, en het vestje lag ongebruikt
in de kast want ik had er niets bij.
Nu weer een setje bij elkaar



8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stof! Dat is weer een mooie set geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer erg leuk! Wat een originele rokken maak je toch altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stof!!! En zo heb je gelijk weer een prachtig setje.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi als set zo alles bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige mooie stof. Rok is goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi set het je er weer bij. En fijn dat je nu voor het vestje ook een bestemming hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik loop een beetje achter met blogs lezen zie ik.
    Maar wat een mooi stofje! Heel erg leuk geworden!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen