dinsdag 13 mei 2014

nog een jurkje

Voor nadine maakte ik nog een jurkje. Van de stof van de vorige jurk had ik nog iets over. Er paste nog net een babyjurkje uit.
Het patroon komt uit ottobre herfst 2013. Ik maakte er zelf mouwtjes in net als bij suzanne's jurk,
maar eigenlijk vind ik die niet zo geslaagd, dus misschien gaan die er nog uit.
Het kantje zat op een houten klos en kocht ik bij het stoffenhoedje in zaamslag(deze winkel is echt de moeite waard, een klein dorpswinkeltje met stoffen fornituren enz.)





5 opmerkingen:

  1. Wat schattig! Heerlijk hoor, die kleine jurkjes met kantjes en strikjes!
    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superschattig! Dat kantjeis leuk! En het mouwtje zo vind ik juist wel leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezig jurkje. Ik vind de mouwtjes erg leuk juist. Geniet er maar fijn voor je weet is ze weer groot. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik met studie naar jou blog gekeken, wat heb jij leuke creaties gemaakt. Echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen