donderdag 22 mei 2014

2 setjes voor mezelf

Aan het begin van de week naaide ik voor mijn moeder een tricot rokje (staat nog niet op de foto)
Het is het rokdeel van een jurk uit knipmode februari dacht ik. en wat is die leuk geworden.
Het model stond mij ook leuk, Dus een roze en een witte voor mezelf gemaakt.
Bij de witte vind ik het kantje toch niet zo leuk. Gisterenavond leuk het de goede kleur, maar nu bij dag licht is het echt een andere kleur, dus ik denk dat ik het nog maar naar binnen sla en vastnaai.

Voor erbij een wit en roze shirt. Het patroon van het witte shirt gebruikte ik al eerder.
Het patroon van het roze is nieuw voor mij. Het is wel een heel leuk shirt geworden. Het model staat in de fimi van zomer 2009. Ik kreeg de fimi van iemand, en daar ben ik heel blij mee, er staan nog meer leuke modellen in.


het is een leuk klok model

bij de bovenkant van het voorpand heb ik een elastiek gedaan
zodat je niet steeds inkijk hebt als je bukt, want daar heb
ik zo'n hekel aan!
groetjes sarina

5 opmerkingen:

  1. Je hebt de smaak weer aardig te pakken! Leuk omstreeks weer iets op je blog te Sien. Hoe is het met de jongste telg?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je bent weer ijverig geweest zeg!! Fijn als je een goed passend model hebt gevonden.De rokjes staan je goed en het kantje lijkt zo best prima te zijn maar ja in het echt is dat beter te zien natuurlijk. Jij zit goed gekleed deze zomer! groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke rokjes heb je gemaakt! Zo op de foto lijkt het kantje wel mooi, maar in het echt kan het tegenvallen, dat kun je zelf het best beoordelen ;-) . En wat een idee van dat elastiek in het shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk staan de sets je! Het onderste shirt vind ik ook erg leuk, in een oudere Knip staat ook dit patroon, wat ik dus nog steeds wil maken. Van dat elastiekje is een goed idee, die onthou ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er uit als echt zo'n lekker te dragen rok! Mooi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen