woensdag 5 maart 2014

tricot jurk

in de ottobre van winter 2013/2014 stond een leuk tricot shirt wat wijd uitloopt naar beneden toe. Ik dacht als ik m nu verleng dan heb je een leuke jurk, maar toen die af was had ik er een beetje een nachtjapon gevoel bij. Daarom nog een strik erbij gemaakt, en nu vind ik t wel beter. Het is een makkelijke jurk om te maken en ook echt wel leuk, maar toch voor mij wel een beetje wennen omdat zij nooit zoiets draagt, maar voor thuis of naar school is het best leuk. De stof haalde ik bij singer in gorinchem.




15 opmerkingen:

  1. Mooi stofje en een lekker zittend jurkje lijkt me. Die strik is een goed idee. Leuk ook dat zelfde kleurtjes strikje in haar haar.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk staat het haar en ze zal het zelf vast een fijne jurk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap je gevoel in de eerste instantie, met de strik is het al heel goed opgelost. Van de zijkant en achterkant vind ik het super zo met strik, legging en schoentjes, voor de voorkant zou ik zeggen: roze sjaaltje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o dat is een leuk idee dat kan ik wel proberen voor erbij, het is inderdaad een beetje kaal van voren

      Verwijderen
  4. leuk jurkje! heb je de strik vastgenaaid aan de boven en onderkant? gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja dat klopt hij doet een beetje raar he

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind het juist wel mooi zitten! als je de strik loslaat ga je het juist zien vond ik dus vandaar mijn vraag

      Verwijderen
  6. In eerst instantie dacht ik ook...niet echt iets voor jou. Maar je hebt er weer zo'n draai aan gegeven dat het wel erg leuk en passend bij je stijltje is geworden,heel lief!
    En het draagt vast ook heerlijk. groet,Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat haar toch leuk, hoor! Ik vind dit zo'n mooi stofje, mijn dochter heeft er ook een jurkje van, maar dan van katoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat haar leuk, hoor! Ik vind dit stofje zo leuk, mijn dochter heeft er ook een jurkje van, maar dan van katoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het staat leuk hoor zo bij elkaar. Ik kijk elke keer in Zeeland uit naar jullie.. maar je nog nooit gezien ;-)

    lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heej, ik vind het jurkje ook echt leuk geworden! Ik denk inderdaad door het lint. En voor het nekje kan je altijd nog een kraagje haken, ;-).
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt het echt mooi afgemaakt met de strik/legging en super mooie schoenen. Lijkt mij wel een jurkje wat lekker gemakkelijk draagt... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke blogje, ik vondt u via andere haaksters, zal zeker meer langs komen...liefs

    BeantwoordenVerwijderen