maandag 17 maart 2014

de jas is klaar

Afgelopen zaterdag foto's genomen van de jas mij m'n ouders in de tuin, wat een heerlijk weer hebben we toch gehad vorige week en wat leuk om ook eens buitenfoto's te hebben, zo mooi met dat frisse groen van de beginnende lente.





Naar dit model schoenen was ik al een poos op zoek en
dan in het roze en na lang zoeken ook eindelijk in haar maat
gevonden.  Bij torfs schoenen webshop een belgische schoenen
winkel, het valt me op dat in ons buurland vaker dit soort
schoenen en ander klassieke kleding te koop is als bij ons




groetjes sarina

19 opmerkingen:

  1. wauw wat is ie leuk geworden! En die schoenen zijn geweldig, zeker voor het voorjaar, ik dacht al waar haal jij toch altijd die leuke schoenen? Maar heeft ze die ook gewoon door de weeks aan of alleen voor netjes?
    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ook gewoon doordeweeks hoor behalve als we naar speeltuin of strand gaan of zo iets dan wil ze het liefst haar kaplaarzen aan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige jas heb je gemaakt en dat model schoenen is heel tijdloos, ik heb ze ook voor de meiden. (alleen niet in zo'n hip kleurtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige jas in een hele mooie stof! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh, wat is de jas leuk geworden! Hij sluit zo mooi aan. Ik had op die site voor Hannah ook schoenen gekocht. Ze hadden heel veel leuke, ook voor de jongens.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo hij is echt mooi geworden, lekker fleurig zeg! En met het randje erlangs, mooi detail hoor. Superleuke schoentjes!!
    Het stofje komt heel goed tot zijn recht zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon geweldig!! Wat maak je toch veel leuks, zeg... super! Welk patroon heb je voor de jas gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een jas voor jou! Ik vind het een prachtig stofje. Mooi gemaakt , ook met die kantjes erlangs. En die schoentjes: helemaal top erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige jas is het geworden!! Echt super!! En leuk om buiten foto's te maken tussen al het ontluikende groen.Groet en tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel mooi! De schoentjes staan er ook heel leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, wat een mooie jas, het staat heel leuk bij je dochter. En de schoentjes maken het helemaal af.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prinsessenjas. Zulke dingen wilde mijn dochter nou nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dametje is zo’n prachtige jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke jas zeg!! En wat leuk dat je belde, W. is vandaag voor t eerst een keer naar school geweest. En leuk jullie te zien in Goes... volgende keer koffie erbij! Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nogmaals bedankt voor het patroon Sarina! In mijn blog kun je het resultaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een pláátje is de jas geworden. Ik las nog even terug dat jou jas toch ook even wat voeten in de aarde had, maar het is prachtig gelukt. De stof en het modelletje zijn prachtig!!

    Héérlijk hè, die buitenfoto's :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen