donderdag 28 november 2013

van alles

We hebben een rare week achter de rug. We hebben anderhalve week in het ziekenhuis gezeten met nadine. Ze had last van het rs virus, en ze is er flink ziek van geweest. Gelukkig zijn we weer aan boord en gaat het weer een stuk beter met haar



Na een paar dagen ga je je toch wel een beetje vervelen, dus mijn naaimachine maar meegenomen.
voor suzanne een leuke jurk gemaakt. iets heel anders dan dat ik anders maakte, maar toch heel mooi geworden. Het patroon komt uit burda september vorig jaar, en was er gelijk weg van toen ik m voor het eerst zag. Maar kon steeds niet het juiste stofje vinden, tot ik in terneuzen eindelijk de goede stof vond!

voor de foto een kussen eronder gestopt, voor wat volume
anders is het een beetje vormeloos om te zien, ik ben heel benieuwd
hoe het staat bij haar, ze heeft m nog niet kunnen passen


met de hand een kralenketting erop genaaid, dat is makkelijker \
met spelen

Voor mezelf nog een rokje gemaakt ook uit burda september vorig jaar
Deze maakte ik vorig jaar ook al en die heb ik zoveel aangehad dat er nog een
moest komen



Deze rok sluit mooi aan, dat vind ik het fijne
van dit model. 



Nu zal het wel weer even duren voor er weer tijd is om wat te maken,
we genieten van ons kleine meisje en wat gaat het toch snel!

groetjes sarina




15 opmerkingen:

  1. Weet je, ik moest vandaag nog aan je denken: hoe zou het zijn?? Hier tot twee keer toe kinderen met rs virus in het ziekenhuis gehad (6 weken en 3 maanden). Intensief! Gaat het nu wel goed of nog medicijnen? De jurk is super mooi en ook je eigen rok: Mooi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het gaat nu goed met haar gelukkig wel, je best intensief geweest toen ze heel ziek was

      Verwijderen
  2. Joh, dat is schrikken! Fijn dat je nu weer kan 'genieten', hopelijk is ze helemaal hersteld. En leuke dingen heb je gemaakt: erg mooi model rokje ook, en die jurk is bijzonder: eenvoud, de stof maakt 't 'm. Snap dat je daar echt tegenaan moest lopen.
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat naar, gelukkig dat het nu weer wat beter mag gaan..... Mooie dingen heb je weer gemaakt, die ketting erop vind ik heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wat was dat schrikken voor jullie zeg. Gelukkig gaat het beter met jullie kleine meisje. prachtig jurkje! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig gaat het weer goed met Nadine, wat heb je dan een zorgen opeens he. Ik moest wel lachen toen ik las dat je je naaimachine had meegenomen. Groot gelijk hoor. Je hebt weer mooie dingen gemaakt. Die ketting is origineel verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je kleine meisje weer thuis is.
    Intussen heb je mooie dingen gemaakt, want een sjieke jurk, prachtig en ook de rok voor jezelf is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had afgelopen week je blog nog opgezocht, om te kijken of ik soms een bericht gemist had, nu begrijp ik waarom!

    Wat vervelend als zo'n klein hummeltje zo ziek is! Wij hebben er helaas ook ervaring mee. Fijn dat jullie nu weer thuis / aan boord zijn. Geniet maar veel van haar, hier hebben we de 1e verjaardag alweer achter de rug!!

    Groetjes Mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat een schrik. Zo'n kleintje in het ziekenhuis. Het is zo erg als ze het benauwd hebben. En goed ophoesten kunnen ze niet.

    Mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bedankt voor jullie meeleven, we kennen elkaar alleen van blog, maar wat vind ik het fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat akelig zeg! Ziekenhuistijd duurt zo lang he! Daan heeft er ook vaak gelegen, in die tijd naaide ik Hannah's sprei. Dan gaat de tijd toch iets sneller. Wel grappig om te lezen dat jij dus ook zo gek bent om je naaimachine mee te nemen;-)
    Gelukkig dat je nu weer lekker thuis bent! Geniet maar van je kleine meisje.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och, wat een schrik, zo'n klein hummeltje... Fijn dat het nu weer beter gaat! Kan me trouwens voorstellen dat je de rok nog een keer gemaakt hebt: hij ziet er uit als zo'n rok die je het liefste elke dag aan zou trekken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He bah, zo’n kleintje en zo ziek. Gelukkig is ze aan de betere hand. Ondertussen heb je mooie dingen gemaakt. Leuk zo met die ketting erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag dat ik helemaal nog niet gereageerd had op je posts. Akelig zeg dat de kleine zo ziek is geweest! Bij ons heeft de een-na-jongste ook vanwege het RS Virus 8 dagen in het zh gelegen, ik weet nog hoe naar het was toen hij daar zo ziek lag te zijn. Gelukkig kon je er bij blijven en is ze nu weer helemaal opgeknapt? Goed idee hoor om je machine mee te nemen, ze zullen wel vreemd gekeken hebben ;-). In ieder geval hebje mooie dingen gemaakt. Ik ben weg van het jurkje! Dat idee van de ketting is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen