donderdag 19 september 2013

strokenrokje

Soms koop je een lapje met een bedoeling en je maakt er iets heel anders van. Zo ook met dit stofje.
Ik kocht deze stof voor een rok voor mezelf, maar thuis gekomen vond ik dat toch niet zo'n goed idee.
Toen dacht ik, dit is leuk voor een jurk voor het najaar voor dochterlief. En uiteindelijk werd het dus een strokenrok. Omdat ze niet altijd jurken aan wil en een echte rokjes fan is! Vorig jaar maakte ik ook een strokenrokje voor haar en die heeft ze zoveel gedragen, maar helaas past het niet meer, dus toen kwam het idee om weer een strokenrokje te maken. De zomen met de lockmachine afgelockt, vind het resultaat zelf heel fris geworden. Ben echt heel blij dat het toch een strokenrok is geworden, nu die af is vind ik hem erg leuk staan bij haar.













15 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk stofje! Het resultaat mag er zijn, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk rokje! Lekker fris stofje voor het najaar en het past zo leuk bij het modelletje. Dat zal vast weer veel gedragen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief rokje! Ik heb het ook wel es dat een stofje een heel andere bestemming krijgt. Maar hij is wel erg leuk geworden. Ook leuk met dat felle afgelockte randje!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke rok, staat haar idd heel leuk.
    Ik heb die stof ook voor mezelf gekocht, maar ik hoop wel dat het een leuk jurkje word....voor mezelf:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kben benieuwd! t is zo´n leuk stofje, je kunt er zoveel leuke dingen van maken
      groetjes sarina

      Verwijderen
    2. Mijn stof is een tricot en die leg even weg tot zomer 2014....dus even geduld.

      Verwijderen
  5. De stof is goed besteed. Staat heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fleurig rokje is dit geworden! Helemaal goed!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke set zo zeg. Fris effect ja, met de gelokte zomen. Mooi vestje erop, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk geworden, ik het stofje voor zowel dames als kinderen erg leuk! Hopelijk heeft ze er net zoveel plezier van als het vorige strokenrokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absoluut heel leuk, goed geslaagd! Helemaal mijn smaak, dat fleurige!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk rokje geworden.
    Stroken blijven leuk, net als ballonrokjes.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen