woensdag 22 mei 2013

positiejurk

Na lange tijd weer wat gemaakt! Ik was het nog niet verleerd;)
Van de week had ik het donkerblauwe jurkje aan wat ik vorige zomer naaide uit knip juni 2009,
en dat stond echt heel leuk met buik, dus kreeg ik opeens het idee dat ik dat jurkje best nog eens kon naaien, maar wel als positiemodel.
Ik heb uiteindelijk alleen het voorpand van het rokgedeelte van een andere positiejurk gebruikt en verder het gewone patroon. Ik vind m erg leuk geworden, en hij zit lekker, wat zeker niet onbelangrijk is!

Ik ben nu 17,5 week, wat gaat het nu opeens snel,
nu ik me een stuk beter voel!

groetjes sarina

16 opmerkingen:

  1. O, heerlijk dat je nu in de periode komt dat je weer wat energie en fut hebt. Mooie jurk geworden, inderdaad een prima model als positiejurk. Leuk gedaan!
    Geniet maar van deze tijd, die gaat inderdaad zo snel voorbij! En als je eens in de buurt bent met jullie schip, als het uitkomt én als je het leuk vind: van harte welkom om hier een keer een bakkie te doen, kan je gelijk langs de stoffenkraam :-)
    Grtz,
    Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dat je weer wat genaaid hebt. En wat heb je al een mooi buikje! Daar ben je dan zo trots op he;-)
    Geniet er maar van hoor! Je bent alweer bijna op de helft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het gaat zo als het hoort te gaan. Mooi buikje!! En de jurk staat je heel mooi. En jij het naaien verleren....Ik kan het me niet voorstellen!!
    Geniet ervan.Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat inderdaad snel. Fijn dat je je wat lekkerder voelt. Je jurkje is zeker goed gelukt, kan je nog lekker een tijdje in groeien.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je je weer wat fitter voelt. En je hebt al een mooi buikje! De jurk is goed gelukt, dat patroon heb ik ook eens genaaid, en draagt heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi buikje al. Dit model jurk staat je zo ook erg goed. Fijn dat het weer wat beter gaat!
    Antwoord op jouw vraag had ik bij de reakties op mijn blog neergezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer wat energie hebt. Je hebt een mooie jurk gemaakt, waar je veel draagplezier van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, je ziet er echt heel mooi uit met buik en jurk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk geworden hoor! Staat je mooi... En wat een mooi buikje heb je zeg.. grappig, ik loop 1,5 week achter je aan ;-)

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijn dat het goed met je gaat.Geniet er van.En ik vind de jurk echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het goed met je gaat. Geniet er van.en de jurk vind ik prachtig!gr.Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi jurkje, maar dat komt vooral door je buik ;-). Je groeit al aardig, zo te zien. Fijn hoor, weer wat energie om te naaien. Leuk om te lezen dat het weer beter metje gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je je weer beter voelt! Mooi buikje al, én mooie jurk :-) Het draagt zo lekker hé, dat tricot!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zie je er mooi uit in de jurk. Een mooie buik heb je! Fijn dat je je weer beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De jurk staat je heel mooi, daar kan je buik nog wel even verder in groeien. Fijn dat je energie weer wat terugkomt.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk om weer wat van je te lezen!Fijn dat je weer wat energie krijgt. He jurkje op zich vind ik mooi, ik houd alleen zelf absoluut niet van die banden die onder je borsten door wordt gespannen. Maar goed, dat is persoonelijk en mag toch ook hè? Een ieder zijn smaak. Jij bent er blij en het zit lekker. Je zult hem met plezier dragen!. hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen