woensdag 27 februari 2013

rokje

Deze stof lag al een paar jaar in mijn lapjeskast, maar ik wist niet zo goed wat ik er van zou maken. Ik vond m steeds wel heel leuk, maar ook wel erg bling bling!
Nu had ik een tijdje terug voor mijn nichtje een rokje gemaakt, dat ik erg leuk vond. Dat paste echt maar net uit de stof. De witte stof had ik ook gekregen, en de rits lag er ook nog, dus weer een UWYH rokje! Toen ik het rokje aan het naaien was, dacht ik echt van nou ik weet niet maar volgens mij toch wel erg heftig, maar nu ze m aan heeft vind ik m echt heel leuk staan. Het grappige is, dat ik dit stofje zelf niet zo snel zou kopen, ik heb het ooit gekregen, en nu is er toch wat leuk uit gekomen!
Hij is alleen net iets te strak, dus ik moet m iets wijder maken boven, dan zit die net wat beter( ik heb m ondertussen iets uitgelegd en nu zit tie prima en kan die ook nog iets lager. Het patroon komt trouwens uit my image van deze winter)





wat staat leuker, zo of met bloes?

groetjes sarina

16 opmerkingen:

  1. Wat onwijs leuk geworden het rokje en dat voor weinig.
    Alleen jammer te strak... ik maak ze meestal net iets te wijd ook niet handig.
    Waar heb je het patroon vandaan als ik vragen mag??
    Succes met aanpassen en nog een fijn dag.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het patroon komt uit my image van deze winter.

      Verwijderen
  2. Wel een apart stofje inderdaad, maar met de blazer vind ik het wel leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk setje zo, ik vind het allebei wel kunnen, voor het echte voorjaar/zomer is het prima met wit te doen, voor nu is dat blauw ook leuk.
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk gelukt! Ik zou zo'n stofje denk ik ook niet zo snel kopen, maar het ziet er zo genaaid wel heel erg leuk uit! zo zie je maar weer. Ik vind het zelf met de blouse wel heel mooi staan, maar het jasje kan ook goed.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor! Toevallig gister ook naar dit patroontje gekeken. Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Feestelijk rokje, met de bloes het leukst denk ik. Als je er een vestje bij wilt doen, is het lichtgrijs het leukst denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk rokje ik kies voor de bloes.leuk met een kort jasje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk rokje en zo met het wit een prima combi!
    Staat erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik die stof zo zou zien liggen, zou ik het niet kopen denk ik, maar ik vind het eindresultaat wel supersjiek. Voor de zondag soms?
    Ik zat gisteren ook naar dat patroon te kijken, maar ben toch maar gegaan voor een simpel model. (gemak dient de mens soms he!)
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. toch is dit een makkelijk snel modelletje hoor, in een avondje af, dus dat valt best mee!
      groetjes sarina

      Verwijderen
  10. Ik vind het een erg mooi rokje. Echt feestelijk, het stofje past hier heel leuk bij. Missie geslaagd, zou ik zeggen.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk rokje en zo met dat donkerblauwe jasje en schoentje is het een schitterend setje.

    Héél mooi!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zal je dochter blij zijn met dit rokje, meisjes houden vaak van glimstoffen. Zo met het jasje vind ik het een heel leuk feestelijk setje.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, te gek! Ik vind het een heel mooi rokje, echt super voor meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen