donderdag 31 januari 2013

weer een berichtje

Weer terug van weggeweest. We zijn weer aan varen, bijna 6 weken stilgelegen, eerst kerstvakantie en toen de vorst erachteraan. Dus helemaal niets genaaid! als we stilliggen doen we leuke dingen! Veel ,fietsen en veel op stap en dochterlief is drie weken naar school geweest!
Van oma een tas vol met lapjes gekregen, en een paar leuke oude knippie´s dus daar hoop ik binnenkort weer mee aan de slag te gaan! Nu nog even wachten op leuke ideeen dat moet altijd even groeien he!
K heb pas een haarbandje gehaakt voor dochterlief, ik had echt nog nooit gehaakt, maar weet nu hoe het moet, dus wie weet gaat er meer van volgen!
groetjes sarina

6 opmerkingen:

  1. Hé ik miste je al! Maar als ik het zo lees kunnen we binnenkort weer allerlei creaties vanaf het water verwachten ;-)

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al wat is het stil rondom jou...haken is ook zo leuk en dat is makkelijk tussendoor even op te pakken,Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat we weer wat van je horen! We kijken weer met plezier uit naar je berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik had je al gemist. Ik hoop dat je een paar leuke weken hebt gehad en ben nu al nieuwsgierig wat je eerste maaksel is.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vroeg me al af waar je was! Ik ben benieuwd naar je creaties. Haken is verslavend, pas maar op:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, maar als jij eenmaal weer aan het naaien bent, stopt het ook niet meer he!
    Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen