woensdag 12 december 2012

jurk simplicity

Een jurk gemaakt. Ik denk dat deze jurk is geinspireerd op het verlovingsjurkje van kate, hij lijkt er een beetje op. Het patroon komt uit een naaiblad van simplicity herfst 2012.
Waar ik steeds heel goed erg in moest houden, is dat naden en zomen al in het patroon getekend zitten.
Heb m op mijn schouders en in de taille iets in moeten nemen, en andere mouwen er in gedaan. Voor de rest
zat hij prima.
Het stofje komt uit goes bij jestex vandaan. Het is een stevige kwaliteit tricot en naait prettig. Als je het bij donkerblauw houdt lijkt die zwart en als je m bij zwart houdt dan lijkt die donkerblauw!
Zelf draag ik m het liefst met sjaal anders vind ik m wat kaal









detail plooien voor
sorry voor de belabberde foto's
's avonds is het heel lastig om heldere foto's
te krijgen

groetjes sarina

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig model! en hele leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele mooie jurk en staat je heel goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi model! Ik begrijp het verhaal van je sjaal maar let op dat je je mooie voorpanden niet verstopt! Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te geloven wat jij allenmaal maakt.
    Echt ik zit ook veel achter de naaimachine maar zoveel moois en van patronen, knap hoor.
    Meestal doe ik maar wat en zie ik wel hoe het uitpakt. Maar dit inspireerd me wel om eens wat vaker een patronen boek te kopen.
    Ik volg je al een poosje maar wordt nu toch maar actief volger.
    Groetjes,
    Nelleke
    (http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je echt heel erg leuk!
    De plooien voor zijn ook erg mooi!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie snit heeft deze jurk! Ik vond het vooral leuk om de close-up foto te zien, dan zie je pas goed wat voor jurk het is.
    Het staat je erg goed en het zal lekker dragen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi model heeft deze jurk, vooral de voorpanden hebben mooie details. En ik herken het wel van die sjaal, heb zelf ook een hekel aan een blote hals, op 1 of andere manier heb ik het dan altijd koud.
    Maar eigenlijk is het wel jammer dat je een sjaal over de mooie details draagt.

    groetjes WIlja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat deze jurk je goed! En inderdaad de details aan de voorkant zijn erg mooi!!
    Groetjes Mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie leuk geworden zeg.. daar mag je trots op zijn! je hebt ook wel het lijntje he voor zo'n jurk.. ;-)

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg. Ik denk dat een paarse sjaal er ook goed op staat.Of hou je niet van die kleur?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee niet echt ik heb echt nog nooit paars gehad, dus weet ook echt niet of het me staat, misschien gewoon eens proberen?!

      Verwijderen