vrijdag 23 november 2012

Gelukt! Heb de foto verkleint via paint van 100, 100 naar 20, 20
Deze rok gisteren gemaakt. Dit model had ik in het rood van collegestyle voor mijn
verjaardag gekregen en zat zo lekker dat ik er nog een wilde. Helemaal niet moeilijk na te maken.
Je ziet dat hij bij de knopen 'trekt'dat doet de echte ook, dus dat hoort;)
Weer mijn favoriete patroon gebruikt uit mij 2012 en de bovenkant heel ver van de stofvouw afgelegd
en de onderkant er netjes tegenaan, dan krijg je zo'n plooi.
Aan de bovenkant en aan de zoom een beleg gestikt.
Dit was wel een heel snel rokje. Gisteren om half 7 geknipt en om half 9 was tie klaar!
Was er zelf verbaasd van, soms loopt het gewoon lekker







groetjes sarina

9 opmerkingen:

  1. Goedenmorgen Sarina,

    Nou mooi rokje hoor!
    Heb gelezen hoe je dat gedaan hebt, dan krijg je zon'n leuk effect. Staat je knap!
    En snel een hoop geld verdiend.
    Mooie dag nog met de hartelijke groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uploaden bij imageshack kan ook! Je kopiert één van de links die je krijgt als je de afbeelding geupload hebt, die plak je bij afbeelding van url bij blogger en tada, probleem met foto's opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke rok. Heerlijk zo'n snel project.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi rokje! Staat je goed!

    http://showmeastorie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, dat is een leuk model. Goed gedaan, en dat zo snel! Veel draagplezier!
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat snel gemaakt! Leuk model,iid zijn je foto's nu niet zo duidelijk dat is jammer maar je beter zo dan helemaal niet. Goed weekend,gr.Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Wat een leuke rok, ik ga vandaag nog een lapje halen en woensdag zoiets naaien. Heb je gewoon een rechte rok als basis gebruikt?
    Ik hoor het graag,

    Groetjes, Elsa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo moet even bij je bijlezen (schaam schaam) Leuke rok joh.. en zo lekker snel af, daar hou ik van. bij mij moet het altijd gisteren af. heerlijk als iets lukt, en het zit ook fijn!

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen