maandag 8 oktober 2012

lappen gekocht

Vandaag had ik heerlijk de tijd om naar de markt en stoffenwinkels te gaan! Wat een luxe zeg!
kben leuk geslaagd, en heb weer een voorraadje aan boord.

de hele stapel

nog een stukje van de voering van de jas gekocht voor een rokje,
met roze voor een shirt, en bruin voor een jasje, met leuk lint,knopen
en een applicatie
de bovenste en onderste en lintjes enzo bij singer in gorinchem
en de roze bij de stoffenkraam

offwhite tricot en offwhite gladde stof voor een shirt
deze stof bij de stoffenkraam

dat bloemen lapje vond ik echt helemaal mooi, maar weet nog niet
wat het moet worden. Het lapje eronder is voor een rokje
en de bruine tricot voor een bolero voor op de bloemenjurk
de twee bovenste stoffen bij de stoffenkraam en
de onderste bij singer

de bovenste twee is voering en imitatie suedine, 2 meter voor 3 euro!
en donkerblauwe mooie katoen allebei op de markt in gorinchem

groetjes sarina

11 opmerkingen:

  1. Goed geslaagd. Jij kunt weer even vooruit! Wat heb je al veel moois gemaakt,super!! groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, jij bent voorlopig wel even onder de pannen!!!
    succes, ben benieuwd!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, lekker geslaagd! Daar ben je weer even zoet mee, veel plezier met alle ideetjes en de verwerking!
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stofjes en fijn dat je weer 'even' vooruit kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie stoffen, werk aan de winkel of liever gezegd aan .... boord!
    Hartelijks Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke stapel zeg! Je kunt er al van genieten door er alleen maar naar te kijken.
    Die rode is idd heel erg mooi.
    Wat zul je het druk krijgen;-)
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja heerlijk he! en ik ga niet alles tegelijk maken hoor! anders ben ik veel te snel door m'n lappen heen! en dan heb ik weer niks liggen!
      groetjes sarina

      Verwijderen
  7. Mooie stoffen.GISteren met as schoondochter even je jas bewonderd.O,zeg ik,die kan steeds naar een andere winkel voor stof.Why?wel ze varen.Lijkt me wel handig.
    Groet, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt weer een lekker voorraadje! Lekker he om zo te kunnen snuffelen tussen al die stofjes. Ik had je bijna tegen kunnen komen. Wilde die dag ook gaan, maar er kwam iets tussen. Succes met je lappen verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stofjes, ik denk dat je hier wel even mee verder kan....

    BeantwoordenVerwijderen