vrijdag 26 oktober 2012

jottum jurk nog wat aan veranderd

Soms heb je dat, dan blijf je maar denken dat het nog niet zit, zoals je het wilde hebben, de jurk was iets te wijd, en met de striklinten ging die gek doen.
Nou kreeg ik van esrosa de tip om de voorste plooi meer over elkaar heen te leggen voor het schuine effect.
De zijnaden iets ingenomen, en toen had ik weer iets meer ruimte in het rokgedeelte om te plooien,
zelf vind ik m nu een stuk mooier vallen.



hier heb ik er een flinke wijde petticot onder gehangen
en dat vind ik zelf heel mooi


groetjes sarina

9 opmerkingen:

  1. Tjonge wat leuk. Ik ontdek weer een schippersvrouw in het land der bloggen.
    Alleen naaien( heb het wel eens een poosje gedaan) zie ik niet meer zo zitten. Heel de roef op zijn kop en als het niet mee zit krijg ik de neiging het naaimachine door het raam in de plomp te gooien. Erg he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden! Geniet nog maar even van je jurken meisje! Heerlijk! Hier is die tijd echt een eind voorbij, helaas. Wat dat betreft zou een meisje wel weer erg leuk zijn!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch he dat je zulke dingen na kan maken. Hij ziet er net zo mooi uit als de origineel en goed dat je hem toch nog veranderd heb, want anders blijf je er naar kijken toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond de jurk al prachtig, met deze verandering is hij nog mooier geworden! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden, knap nagemaakt, hij lijk gewoon precies op de echte!
    Scheelt je alleen wat euro's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Goed dat je aan de kriebels hebt toegegeven, anders blijf je je maar irriteren...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het echt een prinsessenjurk! Jij mag echt even heel trots zijn op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het knap dat je het hele gevalletje dan weer uit elkaar haalt. pfff, het is wel heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi jurkje! Heel knap gemaakt.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen