woensdag 12 september 2012

broek knipmode januari 1012

Een broek voor lennard gemaakt uit knipmode januari 2012. Voor de bruiloft had ik al een broek gekocht, maar als het behoorlijk warm is, is die veel te winters. dus toch nog maar een andere gemaakt.
Het nadeel van knipmode vind ik wel dat de tailleband altijd veel te wijd is, en lennard is echt geen smal kindje.
Heel de band er weer af gehaald, en de achternaad een stuk ingenomen en de tailleband weer opgezet.
Nu zit tie goed. alleen krijg je het nooit meer zo netjes als het zat.


er komen andere bretelsen bij,
deze had ik nog liggen, maar wil er donkerblauwe
bij kopen



op de bloes heb ik elleboog stukken gedaan in de kleur
van de broek. De bloes is gewoon gekocht





5 opmerkingen:

  1. Echt leuk! Ik vind het ook altijd lastig om een goed patroon voor een broek te vinden. Meestal neem ik ze uit de ottobre, die vind ik zelf iets minder wijd vallen.
    p.s. weet je wat een leuke site is voor bretels enz? jongensmerkkleding.nl, daar bestel ik ze ook altijd.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg mooi en netjes uit hoor, echt voor een bruiloft. En wat leuk om die elleboog stukjes te doen.
    Leuk kereltje hoor.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kereltje!! De broek ziet er erg netjes uit! Broeken heb ik nog nooit gemaakt dus erg knap zo netjes als deze er uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mama c,
    dank je wel. t is weer eens wat anders als jurken en rokken maar wel heel leuk om te doen!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap joh dat je ook broeken maakt. Hij ziet er harstikke netjes uit, echt bruiloftsproof!

    BeantwoordenVerwijderen