vrijdag 7 september 2012

bolero korte mouw

toch nog maar een nieuwe bolero gemaakt voor de bruiloft.
Op de foto valt dat niet zo op maar als ze m draagt en haar armen beweegt vliegen heel die mouwkoppen 5 cm de lucht in, nou dat is dus echt geen gezicht, maar omdat ik niet genoeg stof meer had voor een lange mouw, is het er een met een korte mouw geworden. Ik wilde er wel wat feestelijks van maken dat het bij de jurk paste dus bovenkant gerimpeld en onderaan een stolplooi erin met kant en lint. Ik heb ook een ander model bolero gemaakt. Dezelfde als de donkerblauwe van de vorige bruiloft, dat model zit gewoon goed bij haar.

even over de kleren die ze vandaag draagt
ze had geen zin  om de andere jurk aan te doen

 


het verschil, de bolero met korte mouw
zit op de schouders en achter veel netter
als deze

 
het mouwtje van de zijkant

fijn weekend allemaal
groetjes sarina

10 opmerkingen:

  1. Deze is ook wel heel mooi en met korte mouwen is wel fijn als het heel warm is. En ik snap je je er aan ergert als het niet goed zit.
    PS. weet je dat je bij jouw blog zo'n code moet intypen, ik kan 'm soms niet lezen. Je kunt het ook uitzetten event.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi gera, dank je wel,
      als het goed is staat tie nou uit, wil je het ff laten weten als je toch nog die letters krijgt?
      groetjes sarina

      Verwijderen
  2. Hij is echt heel leuk geworden. Het staat haar idd erg leuk! Wanneer is de bruiloft?
    Die van ons over 3 weken.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, die ziet er feestelijk uit hoor, hij is erg goed gelukt.
    Wat leuk, met die gerimpelde mouwkop.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een pláátje, snoezig vind ik het met al die mooie details van lint, rimpeltjes en kant!!

    Ik kan me voorstellen dat je toch een andere heb gemaakt, want omhoog vliegende mouwkoppen is zonde van het totaalplaatje.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je code staat uit hoor! Super :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo herkenbaar, toch maar overnieuw maken anders blijft het je storen..

    Ik vind deze ook heel erg mooi en feestelijk, ze zal er super uit zien met de bruiloft,

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat mooi! Super dat je dit zelf kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi joh,ik herken het gevoel hoor, je blijft je er toch aan storen en nu is het van je af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prachtig uit! De details van de mouwen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen