dinsdag 29 mei 2012

een halodie en een gecustomized shirt

Deze jurk is een proefjurk voor mijn zusjes bruiloft in september. Mag voor suzanne en een nichtje het zelfde naaien. De elodie vonden we allemaal erg mooi, maar het bovenstukje liever anders. Ik vond het bovenstukje van de halima zo mooi, en de rok van de elodie, dus dan wordt het een halodie?
Wat een heerlijk jurkje om te naaien! ze kwam vanavond even uit bed toen mocht ze de jurk even passen en hij zat als gegoten! daarna de jurk verder afgemaakt. Nu nog een proefmodel voor het nichtje van mijn zwager. Voor de bruiloft maak ik hem wel helemaal dubbel, nu alleen het bovenlijfje dubbel gemaakt. Ik had nog precies een restje stof over van het dekbed, t paste echt maar net.

Het was een shirt met lange mouwen, maar die mouwen zagen er niet meer uit, niet meer schoon te krijgen! En aangezien ik niet tevreden was met de laatste shirt, vind ze echt niet netjes geworden! Heb ik de mouwen eruit geknipt en stoffen rimpelmouwtjes erin gezet. het resultaat is leuk geworden.


1 opmerking:

  1. Leuke jurk in een mooie stof. Shirt pas er helemaal bij.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen