donderdag 24 mei 2012

de 'elodie' jas

de jas is klaar. Oef hij is wel erg druk geworden! Ik gebruik bijna nooit hele drukke stofjes. Maar kvind m wel heel leuk geworden. het is een jas waar ze ook in moet kunnen spelen, dus daarom heb ik een hele drukke stof uitgezocht, daar zie je tenminste niets op!
Eigenlijk is tie nog net iets te lang zag ik toen ze m vanmorgen aan had, als tie iets korter is staat het wat pittiger, maar nu kan ze m langer aan, ze groeit vanzelf weer.
Wat een leuk werkje was het om te doen. En altijd toch weer spannend als je iets verknasterd of het wel echt mooi wordt. Maar t is echt geworden wat ik in mijn hoofd had.

Eergisteren patronen besteld bij farbenmix: De elodie, halima, felix, en xenia. Ik zag ze vaak verschijnen op blogs en ze zijn zo leuk. Nu maar weer wachten tot we op het postadres komen.





13 opmerkingen:

  1. Prachtige jas, het model is heel mooi geworden zo. En knap dat je dat aandurft om het zelf zo te veranderen. Ben altijd bang dat ik het verpruts. De Halima wil ik deze zomer ook nog maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de jas zó leuk.Ben dol op al die kleuren.
    Succes met je volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden joh! Staat juist lekker vrolijk al die kleurtjes. Succes met je volgende patronen!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi ding zeg! Knap gemaakt; ik hou van die vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een superleuke jas! Heerlijk vrolijk, leuk gedaan. Ik ben ook nooit zo van de drukke stofjes, maar dit staat echt leuk (en praktisch dus :-)
    Leuke dingen maak je, ik ga je blog nog even verder bekijken :-)
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is geweldig! En knap van je dat je het patroon naar eigen inzicht heb aangepast. En ik kan je het patroon van de Elodie jurk aanbevelen. Ik hem hem zelf al meerdere keren gemaakt vorig jaar en mijn dochter vroeg mij vanmorgen nog wanneer ik weer eens een nieuwe "Elodie" ging maken. Veel succes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor jullie reacties, ja ze is er echt blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige jas, en bijzonder knap dat je hem zo verbouwd heb! Ik vind het wel vrolijk voor de zomer hoor, al die kleurtjes.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie jas! Knap verknasterd, mooi resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je "elodie" look a like jas is erg geod gelukt! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super zeg! een heerlijke vrolijke jas!

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een pracht van een jas geworden. Mooi gemaakt. De stof vind ik schitterend en staat je dochtertje ontzettend goed.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie jas. En deze stof hoort er gewoon echt bij. Jij kan leuke combinaties maken zeg. Hoe kom je toch op die ideeën. Dat lijkt me ook leuk om te doen, combinaties van verschillende kledingstukken maken.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen